Известие

Collapse
No announcement yet.

Горивен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Ако има вода в бензина на пролет от бензиновата ти помпа ще остане само куп ръжда
    Аз обаче продължавам да си мисля, ако имах вода в бензиновия филтър и беше замръзнала, тя нямаше да запали и днес, а тя мръсницата припали...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
      Аз обаче продължавам да си мисля, ако имах вода в бензиновия филтър и беше замръзнала, тя нямаше да запали и днес, а тя мръсницата припали...
      Така е което не и пречи да припалва и с некоректно работеща помпа Препоръчвам ти първо да провериш дали помпата подкачва бензин
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #48
        Тази пробка преди катализатора ти ли си я слагал или е фабрична?

        Comment


        • #49
          Не мога да ви опиша колко съм щастлив, оправих я!

          Проблема беше замръзналата изпускателна система, явно от насъбралия се конденз вътре...
          Та днес сутринта, вдигнах колата на крик, наврях два кашона и легнах под нея, развих пробката в края на кривката, качих се в нея, завъртях веднъж, припали и на втория път бръмна!
          Изчаках я да се стопли, да отвори големия кръг, качих се и смачках педала на газта няколко пъти, в резултат отзад се отпуши... Не искам даже и да коментирам кво изкара през ауспуха... Поработи около час, махнах леда с дебелина около 1см върху нея. Повъртях и дупето малко из града и ся стои послушно долу и почива, гьовендийката...

          Пробката е заводско там, явно са предвидили и този евентуален проблем!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
            Не мога да ви опиша колко съм щастлив, оправих я!

            Проблема беше замръзналата изпускателна система, явно от насъбралия се конденз вътре...
            Та днес сутринта, вдигнах колата на крик, наврях два кашона и легнах под нея, развих пробката в края на кривката, качих се в нея, завъртях веднъж, припали и на втория път бръмна!
            Изчаках я да се стопли, да отвори големия кръг, качих се и смачках педала на газта няколко пъти, в резултат отзад се отпуши... Не искам даже и да коментирам кво изкара през ауспуха... Поработи около час, махнах леда с дебелина около 1см върху нея. Повъртях и дупето малко из града и ся стои послушно долу и почива, гьовендийката...

            Пробката е заводско там, явно са предвидили и този евентуален проблем!
            Колега, само да ти кажа, че в нашия град е просто наложително да изфорсираш колата преди да я изгасиш в тия студове. И при мен го имаше твоя проблем, но след престои на колата в сервиз за 1 вечер да се стопли се оправи та после с форсиране само.

            Comment


            • #51
              Значи като сменям филтъра на една рампа в квартала, ще си източа пробката, чисто профилактично, защото както знаете на газ събира много повече конденз.Ако се сещаш можеш ли да напишеш кой номер ключ е тази пробка, за да знам какъв инструмент да си взема?

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от tito Покажи съобщение
                Колега, само да ти кажа, че в нашия град е просто наложително да изфорсираш колата преди да я изгасиш в тия студове. И при мен го имаше твоя проблем, но след престои на колата в сервиз за 1 вечер да се стопли се оправи та после с форсиране само.
                @tito
                Какво ли си нямаме вече в Русе... Вчера си оформих едно паркомясто в снега, така че предницата да ми е малко вирната да се отича назад, ако нещо остане в гърнетата...

                @бобито
                Няма какво да източиш оттам, тя е просто в случай, че е запушена системата и газовете не могат да излизат по редовния начин. Развива се с ключ 19 и се намира непосредствено след ламбда сондата ти!

                Comment


                • #53
                  ако се съмнявате че има водица в бензина,просто сипете малко медицински спирт 95 процента в резервоара,тои се свързва с водата и ще я изкара!не си играите!

                  Comment


                  • #54
                    Днес същата работа, старата песен на нов глас....

                    Comment


                    • #55
                      Направи си по един отвор отдолу на гърнетата.
                      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от aussie Покажи съобщение
                        ако се съмнявате че има водица в бензина,просто сипете малко медицински спирт 95 процента в резервоара,тои се свързва с водата и ще я изкара!не си играите!
                        Е точно това смятах да напиша и аз, колегата ме е изпреварил. Преди карах Клио 9 години, не съм сменял никога бензинов филтър и така го продадох, 6 години на бензин карах и последните 3 години - и на газ. И слагах чист спирт - какъвто ми попадне - медицински на 70 градуса или чист спирт - 95-99 градуса, по 30-50 милилитра на 20 л. бензин и никакви, ама никакви дертове. Сега на Алфата слагам на Вюрт добавка за почистване на инжекторите /JTS / и смятам да сложа скоро на Вюрт - за почистване на горивната система.
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • #57
                          пиша тук с цел малко помощ бихте ли ми казали коя от всички филтри в сайта е за моята кола става дума за колата от подписа ми ? http://www.axm-auto.com/index2.php?b...t=22&subcat=87
                          Alfa Romeo 159

                          Comment


                          • #58
                            46403933 Това е оригиналния номер за филтъра,демек първия,който е даден в сайта.Ако искаш номера по MANN е WK 512
                            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                            Comment


                            • #59
                              филтър

                              Точно днес го смених филтъра собственоръчно Взех си на Champion , понеже старият на колата беше такъв и реших да не правя експерименти.Елементарно се сменя! Цената е 13.50
                              Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                              Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                              Comment


                              • #60
                                Мислех си, че със смяната на горивен филтър нещата ще се оправят,но уви. Колата си пали и работи перфектно при плюсови температури, но при минусови отказва да пали на бензин, пали само на газ, но веднага щом запали може да превключа на бензин и работи перфектно, пълна загадка!

                                Comment

                                Working...
                                X